Ako sme pobavili billboardom Kajšmentke

Nie je nič lepšie, ako navrhnúť billboard, ktorý si ľudia so záujmom prečítajú, zapamätajú, pobavia sa a ešte ho aj odfotia a pošlú kamarátovi. Nám sa takýto kúsok podaril. Predstavujem vám billboard Kajšmentke :).

Bola to obyčajná streda, 10 minút pred obednou pauzou. Už nejakú pol hodinku sme mali rozpracovaný návrh našeho billboardu, nič svetaborné. Klasika, najhorší klient sme my sami. A k tomu starý známy problém, že je veľmi ťažké odprezentovať, čo všetko vieme firmám ponúknuť. Je toho relatívne veľa.

Začali sme vymenovaním hlavných produktov a služieb, no aj tých už bolo až až. Potrebovali sme iba pár slov a zrejme nejaké tri bodky. Hmm, tri bodky, ktoré by zastupovali všetko ostatné, čo robíme. A v tom to prišlo!

Daj tam: vytlačíme vám vizitky, letáky, brožúry, bannery & iné kajšmentke.

Nasledoval záchvat smiechu. Zrazu však Dominik hodil kajšmentke do návrhu a bolo jasné, že ho už neopustí. Za pár dní bol vylepený náš nový billboard:

 Reakcie prišli čoskoro, billboard chytil virálny efekt:

  • Na druhý deň po vylepení som stretol kamaráta, ktorý sa pýtal na billboard. Ževraj dobrý nápad, billboard mu poslala cez WhatsApp frajerka.
  • Do firmy nám prišiel e-mail, v ktorom sme dostali od pána uznanie najlepšieho billboardu v meste. A prísľub, že keď bude niečo potrebovať, určite príde do ASAPRINTu.
  • Niekto billboard odfotil a nahral na Facebook stránku Kajšmentke. Tá ho zdieľala viac ako 45 tisíc fanúšikom. Post mal viac ako 900 likov a 40 zdieľaní.
  • Za najväčší úspech však považujeme udalosť, že nám napísala sama Beátka, autorka unikátneho slova 🙂

Čo z tejto case study pre nás vyplýva? Netreba sa báť vystúpiť z radu. Treba byť iný, komunikovať sviežo, chytať sa aktuálnych tém a trošku sa aj zabávať. Ľudia vždy ocenia komunikáciu, ktorá nie je klišé.

A my oceníme, že si získame miesto v ich mysliach.